Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
SisterInDark




Antal indlæg : 1
Join date : 24/05/13
Age : 33
Geografisk sted : Vestsjælland

Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen Empty
IndlægEmne: Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen   Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen EmptyFre Maj 24, 2013 3:32 am

Jeg hørte om dette forum for år tilbage, men der var jeg stadig ikke et sted hvor det var gået op for mig hver stor en del af mit liv som var påvirket af min borderline.
Jeg er pt i gang med DAT behandling på Psykiatrien. Dette er noget jeg selv har valgt, men må indrømme jeg virkelig har svært ved delen med Wisemind/mindfulness, efter hver gang vi skulle prøve det og efter gangene jeg har prøvet hjemme er det eneste jeg har fået ud af det, lyst til selvskade eller lyst til at gøre en ende på livet.

Vil gerne høre om andre har haft det sådan om andre måske kan give nogen råd, noget jeg kan gøre for det er ikke optimalt for mig med en søn på 3 år, er sammen med faren, men han har jo os sit arbejde at passe.

Er desperat efter hjælp, så tager imod alle råd

(ja der er et emne magen til, den drillede mig lige, hvordan får jeg det andet slettet?)
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen Empty
IndlægEmne: Sv: Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen   Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen EmptyMan Jun 10, 2013 10:49 am

Kunne du ikke tænke dig at sparre med andre borderline-lidende i Borderlinenetværkets lukkede borderlineforum på Facebook? Smile

Der er en del derinde med din problemstilling...

Hvis du er interesseret, skriv til mig på pia@borderlinenetvaerket.dk.
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
 
Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Emotionel Ustabil Personlighedsforstyrrelse af Borderlinetypen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: