Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kærester bliver trætte

Go down 
ForfatterBesked
Carolin3
Gæst




Kærester bliver trætte Empty
IndlægEmne: Kærester bliver trætte   Kærester bliver trætte EmptyFre Jul 05, 2013 8:52 pm

Hej

Jeg har inden for et år haft 4 kærester, de er alle gået fra mig, og alle på den den samme måde. Det går rigtig godt i starten, men efter et stykke tid er de alle blevet utrolig stressede og trætte, altså ret ekstremt. Og hvis de har haft følelser for mig, forsvinder de. Jeg er bange for at det er min skyld. for jeg er meget krævende når det handler om tryghed, og jeg er utrolig angst hele tiden for at han skal gå fra mig, og det gør at jeg konstant skal bekræftes. Det gør at jeg bliver meget psykotisk og angst og depressiv, mere end jeg er i forvejen. Jeg har prøvet at fortælle dem om min diagnose, men der er ingen der har taget det mere alvorligt.

Caroline
Tilbage til toppen Go down
sofiehansen




Antal indlæg : 1
Join date : 04/07/13
Age : 35
Geografisk sted : Fyn

Kærester bliver trætte Empty
IndlægEmne: Sv: Kærester bliver trætte   Kærester bliver trætte EmptySøn Jul 07, 2013 4:10 am

Uh det er svært, men til det med at søge bekræftelse, plejer jeg at finde ud af præcist hvad min kæreste kan gøre for at jeg føler mig bekræftet. Og så bede ham om at gøre det. Det virker måske tosset, men nogle gange er det jo egentlig ikke så meget der skal til. Det er klart at der er ting, han ikke kan/vil gøre, hvis du fx beder ham om at få børn med dig, eller give dig gaver hver dag, er det nok for meget.

Men jeg kan blive ret ked af det, hvis ikke jeg får at vide at jeg er smuk ofte nok. Så jeg har bedt min kæreste om at sige det til mig. Det virker jo åndsvagt, at få en kompliment som man selv har bedt om. Men det trigger mig, når han ikke gør det. Så bliver jeg usikker, og det hjælper bare når komplimenten kommer.

Hvis du ønsker tryghed fra din kæreste så tænk på hvordan han kan give dig den. Jeg tror de ønsker og følelser en person med borderline har, er ofte irrationelle for en person der står udenfor. Så det kan også være en hjælp for ham, at vide hvad der hjælper dig. Og lad være med at bede ham om det, på en anklagende måde, men sig at hvis han gør det, så hjælper han dig rigtig meget, og det vil gøre dig glad.
Lad være med at være bange for at han afviser dit ønske. Når man har borderline skal man lære, at være ærlig omkring sine følelser, og at man føler som man gør, uanset hvad andre vil tænke om ens følelser.

Jeg ved ikke om det er en hjælp overhovedet, jeg har forresten en blog, hvor jeg håber der er flere der vil komme til så man kan tale om sådan noget. Den hedder borderonlineblog.wordpress.com

Held og lykke med det hele. Sofie
Tilbage til toppen Go down
http://borderonlineblog.wordpress.com
 
Kærester bliver trætte
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forsvinder borderline med alderen - mener DU?? .....
» Små problemer bliver til kriser - hvordan overlver man i sådan et forhold

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: