Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lidt mere end en ven

Go down 
ForfatterBesked
hec
Gæst




Lidt mere end en ven Empty
IndlægEmne: Lidt mere end en ven   Lidt mere end en ven EmptyTors Jul 25, 2013 6:52 am

Jeg er i vildrede... Er for nogle mdr siden begyndt at tale med en der har borderline det har stille og roligt udviklet sig fra venskab til lidt mere end det. Personen har nu fået det dårligt og jeg har sagt jeg gerne vil være der hele vejen igennem og jeg godt kan klare det ellers skal jeg nok sige til så det skulle ikke være en bekymring, det bliver vi enig om det eneste krav jeg stiller er ærlighed og åbenhed i det omfang personen kan. Jeg ved der ikke er andre der er der 100 % og det har der aldrig været x´er har brugt det mod personen når de er gået fra hinanden. Det kunne jeg aldrig finde på. men problemet er igår fik jeg ihh og åhh så søde beskeder og hertil morgen får jeg "jeg stopper alt her kan ikke har ikke plads til i mit liv og vil ikke ha nogen omkring mig vil ikke trækker andre igennem det da jeg skal indlægges på ubestemt tid og i behandling og at det skulle bare accepteres og ikke diskuteres"... Hvad gør jeg nu??? lader vær med at tage kontakt eller tager kontakter om nogle dage/uger og fortæller jeg stadig er her??? eller bare siger tak for oplevelsen og er en der så alligevel ikke er der???
Tilbage til toppen Go down
 
Lidt mere end en ven
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: