Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hvem kan man snakke med ?

Go down 
ForfatterBesked
MissUnhappy




Antal indlæg : 1
Join date : 19/08/13
Age : 30
Geografisk sted : Næstved

Hvem kan man snakke med ?  Empty
IndlægEmne: Hvem kan man snakke med ?    Hvem kan man snakke med ?  EmptyMan Aug 19, 2013 2:01 pm

Hej alle sammen. (:
Jeg er helt ny herinde, har lige oprettet mig.

Jeg er 19 og lider af borderline og har lige fået kastet en ordentlig depression oveni det hele.
Min psykolog stoppede på psykiatien for 2 måneder siden og blev lovet at jeg ville blive kontaktet hurtigst muligt ang min nye psyk og behandler, men har intet hørt, og jeg er ved at bryde helt sammen.
Jeg sover næsten ik mere, min kæreste skal tidligt op på job, så jeg vil jo ik vække ham.

Er der ik en "hotline" man kan ringe til efter kl.23? Eller bar en eller anden man kan få lidt hjælp af ?

Håber der er nogen der vil hjælpe mig

Tilbage til toppen Go down
missblue
Gæst




Hvem kan man snakke med ?  Empty
IndlægEmne: ...   Hvem kan man snakke med ?  EmptyOns Aug 28, 2013 1:13 am

Hej missunhappy, det er missunhappy2 der skriver.

jeg er også helt ny herinde og du er den første jeg skriver til.

Jeg har selv borderline og en depression oveni, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det...også efter kl 23 hvor kæresten er gået i seng (ligesom min egen også er på det tidspunkt).

jeg har selv spurgt min psykiater om det samme, og det eneste jeg har fået at vide er, at så må jeg køre på psykiatrisk skadestue.

...måske logge på en af disse sites!....mere for at se om der er "andre vågne" derude et sted.

jeg har selv taget på psykiatrisk skadestue to gange, da jeg var SÅ lost over hvad jeg skulle stille op med mig selv...og det var efter kl 23 begge gange...

min kæreste siger det kan være en helt befrielse for ham, at jeg tog et et sted hen, hvor de kan tage sig af mig, professionelt...han ved slet ikke hvad han skal stille op med mig når jeg "Når derud"...hvilket jeg har fuld forståelse for, må være sindsygt hårdt. og jeg for SÅ dårlig samvittighed over at han ikke for sin nattesøvn, igen denne nat...

jeg var indlagt to dage den første gang og tre dage den anden gang. det var på Bispeberg psykiatriske skadestue. Jeg kom på den lukkede afd. da jeg var selvmordstruende. Jeg syntes personalet var søde og hjælpsomme...og er ikke bange for at tage derhen igen, hvis det skulle kommer dertil igen.

Håber alle mine ord kan hjælpe dig

Hilsen Line
Tilbage til toppen Go down
 
Hvem kan man snakke med ?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: