Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Borderline bekendelser

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
momse94




Antal indlæg : 1
Join date : 07/10/13

Borderline bekendelser Empty
IndlægEmne: Borderline bekendelser   Borderline bekendelser EmptyMan Okt 07, 2013 8:12 am

Jeg er utroligt glad for dette site, da det giver mig en form for tryghed i, at jeg alligevel måske ikke er en lille pige alene i den store verden - jeg er IKKE, til trods for, at jeg føler det, alene.

Jeg har oprettet en side på Facebook, der hedder Borderline Bekendelser, og derinde har jeg tænkt mig at skrive om, hvordan diagnosen (også inden den blev stillet) har præget mit liv. Den er desuden oprettet for måske at kunne skabe en dialog mellem andre borderlinere, og på den måde kunne efterlade andre med en følelse af, at de ikke er alene med deres problemer...
Jeg håber, at jeg kan få nogen til at synes godt om siden - ikke fordi der er noget specielt i det, men fordi det vil være mig rigtig behjælpeligt at kunne snakke med andre, der føler ligesom jeg selv!

Mvh hilsen
Momse
Tilbage til toppen Go down
Dorota

Dorota


Antal indlæg : 1
Join date : 12/10/13
Age : 49
Geografisk sted : Birkerød, Danmark

Borderline bekendelser Empty
IndlægEmne: :)   Borderline bekendelser EmptyLør Okt 12, 2013 9:00 am

Hej:)
Jeg synes godt om din Facebook side:)
I wish you the best in your life fight.
Never gave up.

Hilsen.

Dorota
Tilbage til toppen Go down
 
Borderline bekendelser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: