Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren

Go down 
ForfatterBesked
choko88
Gæst




ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren Empty
IndlægEmne: ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren   ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren EmptyTors Nov 28, 2013 3:09 am

Hej derude.. jeg har en søster med borderline og husker at hun viste mig forummet her hvor der var andre end "bare" borderlinere, men også skizofrene.. jeg læser til social og sundhedsassistent og mangler lidt "insider" viden.. at filme dig bag et forhæng eller face 2 face hvis du vil, hvor vi stiller nogle spørgsmål .. jeg og en anden klasse veninde.. er der nogen heride der er interesserede.. vi har valgt denne lidelse da vi har meget fokus på skizofreni her i den psykiatriske skole periode...

Tilbage til toppen Go down
choko88
Gæst




ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren Empty
IndlægEmne: kontakt på choko_babe@hotmail.com   ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren EmptyTors Nov 28, 2013 3:11 am

..
Tilbage til toppen Go down
 
ssa studerende mangler en synsvinkel fra en skizofren
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mangler en synes godt om - knap :-)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Professionelle-
Gå til: