Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Bekymringer for at bive mor

Go down 
ForfatterBesked
snart ung mor
Gæst




Bekymringer for at bive mor Empty
IndlægEmne: Bekymringer for at bive mor   Bekymringer for at bive mor EmptySøn Jan 26, 2014 1:07 am

Hej alle.
Da mine bekrymringer ligger på hvordan folk ser på mødre med borderline vil jeg hører om der er nogle herinde der er forældre. Og hvordan det er i forhold til sygdommen..
Går den fks ud over barnet/børnene, eller bliver de skånet.?
- Håber i kan hjælpe mig lidt :-/
Tilbage til toppen Go down
NanaRose
Gæst




Bekymringer for at bive mor Empty
IndlægEmne: Sent svar - Bekymring over at blive mor   Bekymringer for at bive mor EmptyMan Mar 17, 2014 3:21 pm


Hej.  Very Happy 
Jeg er en pige på 20 år, har levet med BL siden jeg var 7. - da min mor kom hjem til mig (7) og min bror (10) fra en ferie, havde fundet sig en dejlig mand, og ham ville hun flytte ned til. Der gik to uger, så var mor rejst, og jeg boede derfra permanent hos min far - og min bror hos sin far, som boede meget langt fra min, så vi blev også skilt ad.
Min mor bor stadig i Dubai den dag idag. Jeg gik psykisk ned da hun rejste, gik 8 år til psykolog, og har lige haft et længere forløb over et års tid i behandling. Så ja hun påvirkede mig rigtig meget dengang, og jeg har altid tænkt: Hvorfor?" Hvad for en mor til at pakke to tasker og smutte fra sine to børn. Men jeg tror ikke min mor var så god til alle de ting man som forældre skal. Hun havde os hver anden uge. Men tror bare det var hende der altid blev hakket ned på (i hvert fald af min far) hende der lige havde glemt deverse ting, som lus, kom hjem til far i samme underbukser som jeg blev afleveret i blabla. Så tror jeg det var nemmest for hende at tage afsted. BLIV HOS DINE BØRN!!! DE HAR BRUG FOR DIG - OGSÅ SELVOM DU LAVER FEJL!!!!  pig knusser Nana Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Bekymringer for at bive mor
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: