Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Hun vil ikke have hjælp

Go down 
ForfatterBesked
anonym
Gæst




Hun vil ikke have hjælp Empty
IndlægEmne: Hun vil ikke have hjælp   Hun vil ikke have hjælp EmptyLør Apr 12, 2014 1:25 am

Hej

Jeg har i godt 2 år været i et forhold(on/off) med en pige

Hun har i starten af forholdet fortalt mig om hendes barndom som har været alt andet end "normal" eller nem(voldelig far,seksuelt misbrug,har skulle tage sig af sin bror, mv)

Hun har fortalt mig hun fik diagnosen borderline som 14-15 årig(hun er idag 23) men hendes far ville ikke anerkende det, eller have hun officielt skulle være "syg"

Derfor har hun kun modtaget begrænset hjælp, og det virker nærmest som om det bare skal ignoreres(Så vidt jeg ved er det kun hendes far der ved det)

Det har påvirket vores forhold i en ekstrem negativ grad, da det er umugligt at forstå hendes handlemåder og følelser når hun reagerer så anderledes end "normale" mennesker

Hun vil aldrig snakke om borderline og giver udtryk for at det ikke påvirker hende, eller at hun ikke har det mere. Et par gange har hun erkendt hun har brug for hjælp, men der er aldrig sket noget

Nu har vi fornylig fået et barn sammen(hun har en på 3 i forvejen) og jeg føler ikke det er forsvarligt at hun skal tage vare på 2 børn

Hendes første barn er langt bagefter i sin sproglige udvikling -
Han har været mistænkt for autisme
Børnehaven har fornylig sagt de ikke mener han fungerer socialt i børnehaven

Jeg frygter meget for begge børns fremtid som det er nu, men jeg aner simpelthen ikke hvordan jeg skal få hende til at indse hun har brug for hjælp, både for hendes egen skyld men mest og alt for børnenes

Tilbage til toppen Go down
 
Hun vil ikke have hjælp
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: