Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Nogen flinke mennesker der vil hjælpe her?

Go down 
ForfatterBesked
Macfyr




Antal indlæg : 1
Join date : 14/07/14

Nogen flinke mennesker der vil hjælpe her? Empty
IndlægEmne: Nogen flinke mennesker der vil hjælpe her?   Nogen flinke mennesker der vil hjælpe her? EmptyFre Jul 18, 2014 8:13 am

Hej jeg har for nyeligt fået konstateret borderline, Men er gået op for mig at jeg har haft det siden jeg var 8 år. Men nu er jeg i et job jeg godt kan lide, men har ca 2-3 dage om ugen hvor jeg har det rigtig skidt, og kan slet ikke overskue arbejdet. Har fået lavet en mulighedserklæring, men det er som om der ikke sker nogle ændringer i arbejdstiderne m.m nu er mit spørgsmål så:
-Må de fyre en under sygdom?
-Er der mulighed for at man kan få flexjob men stadig med samme løn?

Jeg kan ingen glæde mærke uanset hvilket job jeg er i, føler mig tom inden i. Har bare lyst til at flygte. Eller give op, os med livet, til tider. Snakker med en psykiater en gang om ugen. Men ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til alt det praktiske.
Er udannet sælger, og arbejder som teknisk supporter (telefon support)

Ville ønske jeg kunne tage en pille også blev jeg rask. Men mine følelser køre rundt som en karussel op også meget ned. Det er ikke til at holde ud!
Tilbage til toppen Go down
 
Nogen flinke mennesker der vil hjælpe her?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kan nogen hjælpe?
» Nogen der kan hjælpe ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: