Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 pårørende gruppe?

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Wamma




Antal indlæg : 1
Join date : 22/08/14

pårørende gruppe? Empty
IndlægEmne: pårørende gruppe?   pårørende gruppe? EmptyFre Aug 22, 2014 1:58 am

Hej Alle pårørende.

jeg har en søster som har Broderline, og i øjeblikket er det så fuldstændig skrækkeligt og håbløst det hele.
jeg har ledt en masse efter pårørende grupper, hvor vi kan skrive og hjælpe hinanden med erfaring, eller bare læsse af. men jeg har indtil videre ikke fundet en som jeg kan bruge.

Derfor tænker jeg at jeg ville opstarte en gruppe på facebook, men først vil jeg høre om der er nogen af jer der har behov for dette??


Mvh Mia.
Tilbage til toppen Go down
Netas




Antal indlæg : 17
Join date : 18/07/14
Geografisk sted : For langt væk fra mine venner

pårørende gruppe? Empty
IndlægEmne: FB-gruppe   pårørende gruppe? EmptySøn Sep 14, 2014 9:07 pm

Kære Mia. Det var en fortrinelig idé.
Dog er FB lidt for åbenlyst, også hvor alle kan se hvem man blogger med, og derfor synes jeg det er bedre hvis man kan holde det en anelse mere anonymt.
Men god idé, og jeg vil da foreslå at du måske appellerer til bla. Depnet.dk eller borderlinenetvaerket, om at fremme mulighederne for en pårørendechat.
Jeg er på depnet. under samme navn og har fået oprettet et pårørendeforum. Der er jeg ofte, så der kan vi chatte hvis du er interesseret.
Mvh.
Netas
Tilbage til toppen Go down
 
pårørende gruppe?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Lukket forum til pårørende?
» Hjælp. Kontakt til andre borderline pårørende?
» Erkendelse: Pårørende skal holde fast i sig selv
» At være pårørende... at være gift med en borderline??

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: