Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Borderline?

Go down 
ForfatterBesked
Lskovfoged




Antal indlæg : 1
Join date : 11/10/14
Age : 27
Geografisk sted : Nordjylland

Borderline? Empty
IndlægEmne: Borderline?   Borderline? EmptyLør Okt 11, 2014 10:23 am

Hej Forum, jeg vil gerne indrømme op forhånd at jeg personligt ikke kender særligt meget til Borderline, og det jeg egentligt søger er nogle svar.

En kort introduktion om mig: Jeg er 18 år, studerende, med et fritidsjob. Siden starten af folkeskolen er jeg blevet tilbudt psykologisk hjælp, pga. en uheldig situation i hjemmet, da min far var alkoholiker, og min mor har psykiske lidelser. Igennem min barndom har jeg allerede fra en tidlig alder været meget fattet, og rolig, i følge mine forældre. Det der har taget en drejning i forhold til min psykiske stabilitet, har i følge mig selv, startet omkring da jeg var 4 år, hvor min bedstemor, som jeg var meget knyttet til, døde pga. længere varende sygdom, og efter det er det gået nedad.
Jeg blev udsat for seksuelle overgreb fra min fætter, da jeg var 6 år gammel, og overgrebene forsatte indtil tidligt i puberteten, det er heller ikke indtil fornyligt at jeg har fortalt andre om dette, da jeg var bange, og følte jeg forrådte den loyalitet der er ved at være i familie med en anden person.