Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling

Go down 
ForfatterBesked
leapsykmot




Antal indlæg : 1
Join date : 06/10/14

søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling Empty
IndlægEmne: søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling   søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling EmptyMan Okt 06, 2014 11:37 pm

Kære alle

Jeg er psykomotorikstuderende, og er i gang med at skrive min bachelor-opgave. I den forbindelse vil jeg gerne undersøge hvordan man med en kropslig tilgang og ved at arbejde med grounding, afgrænsning, centrering, kropsbevidsthed mm., kan støtte mennesker med Borderline til helbredelse og/eller bedre trivsel. Jeg søger derfor behandlere; kropsterapeuter, psykomotoriske terapeuter, fysioterapeuter og andre der på den ene eller anden måde arbejder terapeutisk og kropsligt med denne gruppe. Både i individuel behandling og med grupper. Hvis det er dig, eller du har kendskab til behandlere med denne profil vil jeg meget gerne høre fra dig -
alle bidrag og henvendelser med tips vil blive modtager med kyshånd!

Mvh Lea, kommende psykomotorisk terapeut
Tilbage til toppen Go down
 
søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Den gode professionelle relation?
» den professionelle indgang til jer med borderline
» Materialer til hjemmeside søges
» Hjælp søges til møde.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Professionelle-
Gå til: