Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 den professionelle indgang til jer med borderline

Go down 
ForfatterBesked
surrib
Gæst




den professionelle indgang til jer med borderline Empty
IndlægEmne: den professionelle indgang til jer med borderline   den professionelle indgang til jer med borderline EmptyMan Maj 06, 2013 4:46 am

Hej alle jer.
jeg er i gang med at skrive mit afsluttende speciale og har valgt borderline. det har jeg fordi jeg desværre ofte møder fordomme og genreleserende af personer med denne lidelse... holdninger omkring specielt cutting og andre former for selvskade.

Jeg kunne godt tænke mig at I fortæller mig hvad det er vigtigt for jer når vi skal møde jer og bibeholde en relation sammen.
Tilbage til toppen Go down
Kath79

Kath79


Antal indlæg : 1
Join date : 07/06/13
Age : 44
Geografisk sted : Aabenraa

den professionelle indgang til jer med borderline Empty
IndlægEmne: Sv: den professionelle indgang til jer med borderline   den professionelle indgang til jer med borderline EmptyTirs Jun 11, 2013 8:35 am

Hejsa Smile
Der er også den fordom at alle borderlinere cutter, eller at er man ikke direkte fysisk selvskadende, så har man det ikke så svært. Der er andre former for selvskade, som vi klandres for. Ikke at cutting ikke skal tages alvorligt... Men det skal vi andre altså også. Man kan næsten ikke finde noget om borderline uden at det handler om cutting. Jeg overvejer at skrive en bog på et senere tidspunkt som modspil til det, for det er rent faktisk ret irriterende.

Men giver gerne mit besyv, hvis cutting ikke er et must for din opgave Wink

Mvh Kathrine

Borderline på tærskelværdi plus 2 items: Paranoid, Skizotypisk.
Tilbage til toppen Go down
 
den professionelle indgang til jer med borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søges: professionelle med kropslig tilgang til Borderline-behandling
» Den gode professionelle relation?
» borderline?
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Professionelle-
Gå til: