Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst.

Go down 
ForfatterBesked
Netas




Antal indlæg : 17
Join date : 18/07/14
Geografisk sted : For langt væk fra mine venner

ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst. Empty
IndlægEmne: ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst.   ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst. EmptySøn Jun 07, 2015 8:31 pm

Kæresten og særdeles jeg har ventet 3 måneder på at hun kunne komme i MBT-terapi. Det blev nu aflyst fordi hun havde brug for mere hjælp, men ikke kunne få det. Sjovt nok....
Jeg er ENESTE pårørende til min kæreste der lider af borderline. dvs. hun snakker IKKE med andre. ! Hun har isoleret sig selv, og er godt i gang med at isolere mig.
Nu er det kommet hertil hvor hun slår op kl. 4 om natten, og kaster med ting, når hun møder modstand i en diskussion.
Jeg er begyndt at få epilepsi-anfald som reaktion på det press.
Jeg ved ikke mit levende råd!! Men et er sikkert jeg holder ikke til dette mere.=??????????????
På magisk vis er det som om ALT og ALLE siger "du må jo prøve at..."
Jeg er bar SÅ træt af det. - Der er ingen reel hjælp, og det offentlige er jo en stor farce. -
Jeg ringede til psyk, men ingen hjælp der heller!
Bedste ønsker
Netas
Tilbage til toppen Go down
 
ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» så blev jeg fyret !!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: