Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 så blev jeg fyret !!

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
ankila




Antal indlæg : 1
Join date : 08/04/14
Age : 63
Geografisk sted : østjylland

så blev jeg fyret !! Empty
IndlægEmne: så blev jeg fyret !!   så blev jeg fyret !! EmptyTirs Apr 08, 2014 6:50 am

hej.
i dag blev jeg indstillet til fyring fra mit flexjob i kommunen.
jeg har været meget syg på det seneste og er pt også sygemeldt.

det er meget hårdt og jeg har grædt mine tårer i dag.
havde jobbet i 8 år og jeg bliver 53 på onsdag.

har kæmpet hele mit voksne liv for at fastholde mig selv på arbejdsmarket. bla. fordi jeg ville kunne forsørge mig selv og ikke være inde i systemet.
men nu er jeg kørt træt og borderlinen er i fuld flor.

kunne godt tænke mig at høre nogle erfaringer fra jer ang. at få tildelt førtidspension grundet borderline og angst.

ha en fin aften
Tilbage til toppen Go down
Baumwoll
Gæst




så blev jeg fyret !! Empty
IndlægEmne: Forstår dig godt   så blev jeg fyret !! EmptyLør Apr 12, 2014 5:01 am

Forstår dig godt. Er selv 53. Og mand. Blev fyret fra almindeligt job efter 12 år. Det var endda "Region Hovedstaden", der var min arbejdsgiver. De syntes jeg var for ustabil i kunderelationer. Well, der var ingen kunder, der oplevede min sygdom, men det er da rigtigt, at jeg blev meget bange, når der var møder med mange mennesker. Jeg stak af et par gange. Kunne ikke tåle presset. Jeg er træt nu. Er på en måde heldig, fordi en læge og en psykolog nu har givet diagnosen Borderline. Men hvad Fanden skal man bruge det til? Fyldt af traumer, ja ja, men det er ikke det værste. Ingen gider mig. ingen vil bruge mig til noget. Jeg kan heller ikke holde andre mennesker ud. Det er løgnagtigt pis alt sammen, når folk lader som om, de kan lide hinanden. Man er bare alene. Du får ikke en førtidspension. Det gør ingen mere. De vil gerne have at vi begår selvmord. Det er det billigste for kommunen og staten. Så glem det.
Tilbage til toppen Go down
Baumwoll




Antal indlæg : 1
Join date : 12/04/14

så blev jeg fyret !! Empty
IndlægEmne: Sv: så blev jeg fyret !!   så blev jeg fyret !! EmptyMan Apr 14, 2014 6:55 am

Undskyld mange gange, hvis jeg var lidt hård i mit svar. Dårlig dag for mig. Ikke andres skyld. Jeg ønsker det allerbedste for dig. Undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Miss
Gæst




så blev jeg fyret !! Empty
IndlægEmne: Fyret   så blev jeg fyret !! EmptyLør Jun 28, 2014 9:51 am

Jeg blev også fyret er 28, fandt ud af jeg led under Borderline og muligvis andet oven i.

Jeg skal nu i gang med systemet, ønsker det dog også¨meget selv.

Jeg har været rigtig syg også på jobbet, så forstår selv min fyring.

Nu har jeg det lidt som dig nr. 1
Jeg har kæmpet altid, haft et job eller flere altid nu blev det for svært.

Samfundet er ikke altid sjovt, men er det sjovt på førtids P.
Jeg håber sådan jeg bliver mødt og hjulpet i stedet for at sidde her hjemme.
Men jeg har jo heller ingen børn endnu tanken skræmmer mig, for hvor hårdt bliver livet såå.

Jeg har haft det sådan jeg slet ikke tror på jeg kan og dur til noget lige som dig nr 2. Forstår din fustration.
Heldigvis tror jeg på noget mellem himmel og jord ellers havde jeg ikke været her nu.

Tanker fra mig
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





så blev jeg fyret !! Empty
IndlægEmne: Sv: så blev jeg fyret !!   så blev jeg fyret !! Empty

Tilbage til toppen Go down
 
så blev jeg fyret !!
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» ventede 3 mdr. på en behandling der blev aflyst.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: