Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Zhui




Antal indlæg : 1
Join date : 16/06/13

Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( Empty
IndlægEmne: Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(   Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( EmptySøn Jun 16, 2013 8:43 pm

Jeg har en forfærdelig trang til at fortælle alle jeg har haft i mit liv siden jeg var barn, at jeg har Borderline. Det klør i mine fingre for at "undskylde" overfor dem jeg har opført mig dårligt overfor.....
Selv mine tidligere chefer som jeg har på min FB venneliste... 

Er det noget der afskrækker folk? Vil det bare gøre det værre for mig selv? og Hvem bør i så fald vide det???

Håber på lidt hjælp herindefra
Tilbage til toppen Go down
nynne08




Antal indlæg : 1
Join date : 25/06/13

Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( Empty
IndlægEmne: jeg ville ikke   Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( EmptyTirs Jun 25, 2013 7:52 am

jeg ville ikke fortælle det til alle, jeg har også haft lysten, men folk ved ikke hvad de skal sige og det kan afskrække mange.
Tilbage til toppen Go down
Mark_A
Gæst




Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( Empty
IndlægEmne: Sv: Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(   Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( EmptyMan Jul 01, 2013 5:39 pm

Hej Zhui.

Min kone har næsten lige fået diagnosen og led selv under samme trang hvortil mit råd var at man godt kunne fortælle det til de nærmeste, men at måske snakke med de andre om det når man møder dem hvis de spørger indtil hvordan det er gået siden.

Jeg har selv gjord det på samme måde dog er jeg udenmærket klar over at ADHD ikke kan sammenlignes diagnose mæssigt men trangen til at undskylde for opførsel osv var også meget stor, dog er det ikke alle der føler noget behov for at få en begrundelse eller en undskyldning for tidligere hændelser.

Håber dette svar kunne bruges Smile
Venlig hilsen Mark_A
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( Empty
IndlægEmne: Sv: Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(   Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :( Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jeg er flov over mig selv :-(....?
» Paradoks: jeg ødelægger den største kærlighed jeg har haft, i frygten om at miste den.
» Erkendelse: Pårørende skal holde fast i sig selv
» Hvilken hjælp får I
» jeg har brug for hjælp

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: