Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jeg har brug for hjælp

Go down 
ForfatterBesked
heltalene




Antal indlæg : 1
Join date : 15/06/15

jeg har brug for hjælp Empty
IndlægEmne: jeg har brug for hjælp   jeg har brug for hjælp EmptyMan Jun 15, 2015 11:39 am

hej, jeg 19 år gammel bliver 20 i den her måned.

jeg føler mig meget alene, og kan ikke rigtig sætte ord på mine føleser mere.

jeg græder meget, uden kontrol. og for tvangstanker om selvmord. når det sker. jeg føler mig bange for mig selv og mine omgivelser.

jeg har en kæreste der ikke forstår, hvordan jeg har det. jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte ord på mig selv.

mit hoved gør ondt, og jeg kan ikke sove, alle de tanker, alle de uønsket tanker, og Marrit. lige nu har jeg ikke sovet en helt nat uden at vågne i mit eget sved i 3 måneder, jeg begyndt at blive bange for at sove. og for at være alene.

jeg fik min diagnose den 19 januar 2015, og venter stadig på at få behandling. jeg ved at give op, jeg har kæmpet mod systemet siden jeg var 14, men har vidst siden jeg var 10 at jeg er anderledes.

folk siger jeg bilder mig ting ind, og jeg doven, at jeg ikke forstår noget.

jeg prøver at lade være at bilde mig ting ind, jeg prøver virkelig. men tankerne kommer og de ødelægger mig indefra. tanker om fortiden, tanker om der skal sker mig noget.

i 2012 var jeg udsat for et overgreb, jeg har aldrig fået hjælp til det, men folk forstår ikke jeg stadig drømmer om det, og stadig er bange.

jeg ser syner og skikkelser som ikke er der. og hvernat når jeg lukker mine øjne, kommer han frem. og hele aften gentager sig.

jeg kæmper så hårdt, og jeg prøver alt hvad jeg kan, jeg vil ikke give op. men det svært for jeg helt alene. der ingen der forstår mig.

jeg har ingen overskud tilbage, jeg vil bare gerne side og se fjersyn, for at mine tanker ikke tager over. og min kæreste bliver skuffet over mig, jeg kan se det, jeg kan mærke det.

har overvejet at gå fra ham så han ikke skal trækkes med mig mere, jeg har ikke været andet ind problemer. men jeg tør ikke, hvad skal der ske med mig.

jeg ved ikke om jeg lyder som en tosse for jer, og om i vil forstå. men jeg har brug for et sted hvor der støtte, hjælp og viden at hente.

og da jeg ikke selv kan forstå hvem jeg er og hvorfor jeg er som jeg er.

håber jeg bare der en her inde der kan hjælpe mig med at få sat ord på hvorfor jeg ikke er normal. hvorfor jeg ikke kan få min hverdag til at hænge sammen.

håber jeg snart for svar.

MVH heltalene

Tilbage til toppen Go down
 
jeg har brug for hjælp
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hun vil ikke have hjælp
» tilbagefald hjælp
» Hvilken hjælp får I
» Hjælp søges til møde.
» alene eller med kæreste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: