Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?

Go down 
+2
Kentras
Admin-Pia
6 deltagere
ForfatterBesked
Darling
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptySøn Sep 02, 2012 9:44 am

Hej alle i dejlige mennesker

Jeg har selv borderline, men er lidt forundret over, at der ikke findes flere steder, hvor man kan møde andre med sygdommen. Jeg er, som mange andre, nok lidt skuffet over den mangelfulde behandling man kan finde rundt omkring og tænker at så må man prøve andre ting, såsom at danne en støttegruppe, hvor vi kan tale åbent om vores problemer.

Nogen der kender noget i den stil eller har lyst til at være med i noget? Jeg bor selv i sydjylland.
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptySøn Sep 02, 2012 11:27 pm

Hej Darling...

Det kan du tro der er Smile

Vi har bla. en super (lukket) gruppe på Facebook, som du skal være meget velkommen i...

Du skal blot sende mig et link til din profil på Facebook, så ansøger jeg dig. Det gør du sådan her: Går ind på din Facebook profil, tager en kopi af adresselinjen og sender mig Smile

Du skal sende det til: pialoevstad@piasverden.dk.

/Pia Frydensberg
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
Darling
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyMan Sep 03, 2012 9:15 am

Hej Pia

Det lyder super! Vil jeg gøre asap!

Tak for dit svar!
Tilbage til toppen Go down
Kentras




Antal indlæg : 10
Join date : 15/03/12
Age : 52

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTirs Sep 04, 2012 8:41 am

Er det en helt lukket gruppe, således at ens venner ikke kan se, at man er medlem af den heller?
Tilbage til toppen Go down
http://borderlinemanden.blogspot.com/
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTirs Sep 04, 2012 6:29 pm

Ja Kentras Smile Du kan end ikke søge gruppen frem på Facebook.

Alt indhold er hemmeligt ...

Send mig endelig et link til din Facebook profil Kentras Smile Så anmoder jeg dig ...

Du går blot ind på din profil, tager en kopi af din adresselinje og sender mig.


/Pia
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
fgj
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: forslag??   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyMan Nov 05, 2012 7:52 pm

Hej Darling

Jeg giver dig fuldstændig ret i at støttegrupper er en mangelvare. Bor selv i sydjylland, så der er da mulighed for at vi kan tage initiativet til et eller andet??
Tilbage til toppen Go down
Elsebeth




Antal indlæg : 5
Join date : 27/11/12
Age : 40
Geografisk sted : Sydjylland

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Nov 28, 2012 7:44 am

Hej hej... må jeg blive tilføjet til facebookgruppen også?

Er der slet ikke liv i forummet her, det virker meget dødt?
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Dec 19, 2012 11:26 pm

Du er meget velkommen i den lukkede borderlinegruppe på Facebook Elsebeth Smile

Du sender mig blot et link til din Facebook profil - det gør du ved at gå ind på din profil, tage en kopi af adresselinjen og sende mig på pialoevstad@piasverden.dk Smile

/Pia
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
sisle123




Antal indlæg : 4
Join date : 31/01/13

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Feb 20, 2013 3:06 am

Hej.. jeg har prøvet at finde siden på fb. Men uden held.. hvad gør jeg?
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTors Feb 21, 2013 6:55 am

Hej sisle...

Du sender mig et link til din facebook profil, til min mailadresse: pialoevstad@piasverden.dk Smile

Det gør du sådan her: Du går ind på din facebook profil, tager en kopi af adresselinjen og sender til mig Smile

Vi glæder os til at samspille med dig derinde Smile

/Pia
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
sisle
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: til pia   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Feb 27, 2013 1:37 am

hej pia har sendt dig en mail med kopi af min adresselinje..håber du tilføjer mig... Smile
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Feb 27, 2013 9:47 am

Det er gjort Smile Smile ......

Vi glæder os til at samspille med dig ....
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
marlenesky




Antal indlæg : 1
Join date : 27/02/13

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Feb 27, 2013 10:09 am

hej Shocked jeg er ny her inde og jeg har også ledet meget efter ander med borderline . må jeg blive en del af den fb gruppe , jeg ved ikke hvor gammele i er eller noget , men jeg er 31 og alene mor til en pige på6 og en dreng på 2 år ,, jeg er lige blevet skilt fordi min x-mand ikke kunne overskue at jeg har borderline og vennerne forstod det heller ikke så nu har jeg ikke så meget tilbage end min familie og jeg holder da meget af min familie men det er jo ikke alt men fortæller ....så mangler nogle der forstår mig og ved hvad jeg mener .. håber jeg kan være med .

kh marlene
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyFre Mar 01, 2013 10:25 pm

Hej marlenesky - du skal være så velkommen Smile Smile Smile

Du sender mig blot et link til din facebook profil. Det gør du sådan her:

Du går ind på din Facebook profil (ikke bare ind på startsiden men på selve din profil. Her tager du en kopi af adresselinjen og sender til: pialoevstad@piasverden.dk) Smile

Så kan jeg finde dig på Facebook og sende dig en anmodning Smile


Vi glæder os til at samspille med dig ...


/Pia Frydensberg
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
Myself
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Apr 24, 2013 10:26 pm

Hej alle. jeg har luret lidt og kan se at det er på facebook det sker. Må jeg også sende link til dig (pia) så jeg også kan blive medlem.... mangler lidt sparring og forståelse i de svære perioder. Går meget op i selvudvikling og arbejder meget med mig selv gennem terapi og egne redskaber. Håber derved også jeg måske kan hjælpe/råde andre når overskuddet er til det (hvilket jeg oftest har). Klem og tak for muligheden! cheers
Tilbage til toppen Go down
Dora....
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTors Maj 09, 2013 11:12 am

Er det muligt jeg også lige kan sende dig min, så jeg kan være med i den gruppe`?
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyLør Maj 11, 2013 12:50 am

Du skal være så velkommen Smile !!!
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
i.s.w
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: sabinewilhelmsen   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyFre Jul 26, 2013 1:52 am

Hejsa

ser på denne side for første gang ..... jeg har lige fået konstateret
borderline kan se i bagspejlet at jeg har haft det hele mit liv ...
vil høre om jeg mon må komme med i den lukkede gruppe på facebook ???
mvh irene.
Tilbage til toppen Go down
Admin-Pia

Admin-Pia


Antal indlæg : 66
Join date : 17/02/12
Age : 51
Geografisk sted : Frederiksberg - København

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTirs Aug 13, 2013 9:46 pm

Du er velkommen Myself!! Smile
Tilbage til toppen Go down
http://www.piasverden.dk
Morersyg
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Hej   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTors Okt 17, 2013 5:30 am

Jeg er også fra Sydjylland .. I kan komme i kontakt via min blog morersyg.blogspot. dansk landekode
Tilbage til toppen Go down
nyborder
Gæst




Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyOns Okt 30, 2013 1:15 am

Hej

Kan jeg også blive medlem af gruppen?

Det virker til, at pia's e-mailadresse ikke længere eksisterer?

Skal jeg skrive til en anden adresse eller er netværket her ikke funktionelt længere?
Tilbage til toppen Go down
Himle




Antal indlæg : 2
Join date : 05/11/13

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTirs Nov 05, 2013 8:28 pm

42 år... Med meget smerte. Jeg har i dag erkendt min min sygdom.... Det gør mig bange... Vildt bange.... Hvad nu??
Tilbage til toppen Go down
Himle




Antal indlæg : 2
Join date : 05/11/13

Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? EmptyTirs Nov 05, 2013 8:29 pm

Jeg vil gerne tale med nogen....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?   Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Findes der nogle grupper, hvor man kan møde andre med borderline?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Har jeg borderline?
» Hjælp søges til møde.
» Medlem af lukkede grupper
» Hellere forlade andre før de forlader mig!
» er jeg borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: