Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Har jeg borderline?

Go down 
ForfatterBesked
signe




Antal indlæg : 1
Join date : 14/11/13

Har jeg borderline? Empty
IndlægEmne: Har jeg borderline?   Har jeg borderline? EmptyTors Nov 14, 2013 5:15 am

Hej alle sammen.
Nu har jeg været inde og læse en masse om borderline og "desværre" passer mange af tingene på mig. De problemer jeg har er
Jeg kan ikke holde til at være sammen med så mange mennesker, det stresser mig at være i rum eller grupper på over 5 mennesker. Jeg kan ikke få mig selv til at tale og føler mig hurtig utryk med det. Jeg går lige nu i gymnasiet, og kan ikke klare presset, når jeg ikke kan holde pause en dag eller to. Dette hænger sammen med de mange mennesker og at jeg psykisk ikke kan holde til at lave så mange ting hele tiden. Jeg er efter lang tids pause begyndt at cutte igen, og denne gang rigtig meget. Jeg har en følelse af at alle ser ned på mig og andre folk dømmer mig og faktisk slet ikke gider mig. Mit humør svinger rigtig meget, men er dog for det meste rigtig dårligt. Der skal faktisk ikke meget til at jeg bliver sur og ked af det. Samtid lider jeg har dødsangst.

Hvordan kan man konstatere om man bar borderline, og er der overhoved nogen grund til at få det konstateret, andet end at det for mig ville være rart at finde ud af hvorfor jeg har det som jeg har, og vide at det er en normal lidelse som andre også har?

Jeg føler mig lidt på bar bund og vil gerne hører hvad andre mener? Lyder det som borderline, når man hører hvordan jeg har det?

Og er der nogle der vil fortælle om deres erfaringer med dette og om hvordan de er kommet videre eller er ved at få hjælp?

Håber det hele er til at forstå og ikke blevet alt for rodet.

Mvh Signe
Tilbage til toppen Go down
 
Har jeg borderline?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Borderline?
» Borderline og arbejde.
» borderline?
» Borderline bekendelser

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: