Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 God terapeut med viden om borderline

Go down 
ForfatterBesked
rosen198
Gæst




God terapeut med viden om borderline Empty
IndlægEmne: God terapeut med viden om borderline   God terapeut med viden om borderline EmptyTirs Jun 11, 2013 7:09 am

Der står en masse herinde om de forskellige måder man kan behandle borerline på, men der er ingen henvisninger til terapeuter eller psykologer.
Min psykiater kunne kun henvise mig til gruppeterapi på bispebjerg, ellers må jeg selv punge ud hvis je vil have hjælp af en proffessionel. Kan det virkelig være rigtigt? Hvad gør I andre?
Og hvilken medicin kan i anbefale? Har været på Topimax, men blev frygtelig træt...

Kh. Rose
Tilbage til toppen Go down
Carolin3
Gæst




God terapeut med viden om borderline Empty
IndlægEmne: terapi   God terapeut med viden om borderline EmptyFre Jul 05, 2013 8:42 pm

Jeg har gået til terapi på bispebjerg, og det hjalp også rigtig meget. men derefter var der heller ingen tilbud til mig, og må også selv betale for en terapeut. sådan er det bare åbenbart. men kan hel klart anbefale bispebjerg.

kh
Caroline
Tilbage til toppen Go down
 
God terapeut med viden om borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?
» Borderline?
» Borderline og arbejde.
» borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: