Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Interview om livet med Borderline

Go down 
ForfatterBesked
KevinE




Antal indlæg : 1
Join date : 11/11/13

Interview om livet med Borderline Empty
IndlægEmne: Interview om livet med Borderline   Interview om livet med Borderline EmptyMan Nov 11, 2013 4:58 pm

Hej Alle.

Jeg er studerende på Journalisthøjskolen i Århus, og arbejder i øjeblikket på en artikel, om livet når det gør ondt.
I den forbindelse vil jeg meget gerne interviewe en person med borderline. Interviewet skal helst foregå i morgen, tirsdag den 12 november, eller senest onsdag den 13. Det skal i øvrigt være i nærheden af Århus.

Jeg har selv en kæreste med borderline og forstår, at det kan være hårdt at snakke om. Derfor får du/i selvfølgelig lov til at læse artiklen igennem ind den bliver afleveret/trykt. Der bliver ikke skrevet noget, som den interviewede ikke kan acceptere eller stå inde for.

Jeg kan kontaktes ved at kommentere dette indlæg eller på e-mail adressen; kleienstrand@ mail.dmjx.dk

Håber meget at høre fra en eller flere af jer.

Mange hilsner
Kevin
Tilbage til toppen Go down
 
Interview om livet med Borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Blog om livet med borderline set med mine øjne...
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?
» Borderline?
» Borderline blog

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Borderline-
Gå til: