Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 At være pårørende... at være gift med en borderline??

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
SannePoulsen




Antal indlæg : 1
Join date : 26/02/12
Age : 59
Geografisk sted : Sjælland

At være pårørende... at være gift med en borderline?? Empty
IndlægEmne: At være pårørende... at være gift med en borderline??   At være pårørende... at være gift med en borderline?? EmptySøn Feb 26, 2012 3:48 am

Jeg er just blevet skilt fra min kone gennem 5 år :-( - bestemt ikke fordi min kærlighed blev væk, - men fordi jeg ellers gik i stykker.

Jeg aner ikke hvorvidt diagnosen er borderline, - men jeg kan se så mange fællesoplevelser med andre på især borderlineforeningen.dk, - at en vis grad af borderline.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre andres erfaringer, - og især hvordan man kan hjælpe og være der for en person, - som i den grad blot har lukket døren til mig og alle de mange andre som elsker hende af et rent hjerte.
Tilbage til toppen Go down
Carsten85




Antal indlæg : 3
Join date : 02/07/12

At være pårørende... at være gift med en borderline?? Empty
IndlægEmne: Sv: At være pårørende... at være gift med en borderline??   At være pårørende... at være gift med en borderline?? EmptyTirs Jul 03, 2012 11:27 am

SannePoulsen skrev:
Jeg er just blevet skilt fra min kone gennem 5 år :-( - bestemt ikke fordi min kærlighed blev væk, - men fordi jeg ellers gik i stykker.

Jeg aner ikke hvorvidt diagnosen er borderline, - men jeg kan se så mange fællesoplevelser med andre på især borderlineforeningen.dk, - at en vis grad af borderline.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre andres erfaringer, - og især hvordan man kan hjælpe og være der for en person, - som i den grad blot har lukket døren til mig og alle de mange andre som elsker hende af et rent hjerte.

For det første er det langt fra sikkert din eks kone har borderline, selvom symptomerne ligner, så kan det let forveksles med andre lidelser. Det er i hvert fald hvad jeg har læst mig frem til og forstået.

MEN, hvis det er, og der er udelukket det er andre faktorer. Der er jo 100 millioner grunde til at forhold ikke holder, så tror jeg at en god mulighed ville være en terapeut. Psykolog f.eks. Det ville være godt hvis hun kunne få diagnosen, for så er det lettere at hjælpe.

Ud fra dit navn vil jeg gætte på både du og din kone er kvinder, ikke at det som sådan har betydning, men måske kan der være noget der? var/er din eks. f.eks. bi-sexuel kan det jo være den ene side er aftaget lidt?
Ikke sikkert, men måske man skal kigge alle muligheder igennem.

En lukket dør kan næsten kun lukkes op indefra, dvs. hun skal selv bearbejde det der blokerer.
Kærlighed er 2-vejs.

Jeg håber det giver lidt mening hvad jeg har skrevet, også selvom det er længe siden du skrev her.
Tilbage til toppen Go down
 
At være pårørende... at være gift med en borderline??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hvor meget skal der til for at være borderline?
» Hjælp. Kontakt til andre borderline pårørende?
» pårørende gruppe?
» Lukket forum til pårørende?
» Erkendelse: Pårørende skal holde fast i sig selv

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: