Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 datter med borderline

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
malerklatten




Antal indlæg : 1
Join date : 03/07/14

datter med borderline Empty
IndlægEmne: datter med borderline   datter med borderline EmptyTors Jul 03, 2014 8:36 pm

Vi er et par der har en datter på 22 år med borderline som hun er i behandling med,desværre er der sket nogle ting i vores familie som der har berørt hendes og mit forhold så jeg ikke ved om jeg kan klare hendes op og nedture mere har brug for et råd.Hun vil bestemme over mig det ene øjeblik elsker hun mig det næste ønsker hun mig død hun blander sig i mit liv er tæt på at slå hånden af hende. Det der er sket er at jeg har fået føelser for en anden som hun kender men forsøger på at lægge låg på og fortsætte med min kone igennem 33 år som jeg også har føelser for det ene øjeblik vil min datter have jeg skal blive sammen med hendes mor det næste vil hun drive mig over til den anden som hun hader så det er svært at få familien til at fungere igen vi har også en søn med angst
Tilbage til toppen Go down
Netas




Antal indlæg : 17
Join date : 18/07/14
Geografisk sted : For langt væk fra mine venner

datter med borderline Empty
IndlægEmne: datter med borderline   datter med borderline EmptyFre Aug 29, 2014 7:39 pm

Hej Malerklat.Wink
Det lyder på mig som om hun prøver at tage en voksenrolle, som hun på ingen måde skal have, ved at blande sig i jeres voksenliv.
Har hun altid gjort det ?
Jeg kan genkende det mønster fra min søster.

Jeg også er pårørende, til en søster der har borderline, men hun har det i meget svær grad. I så svær grad at hun har været ude efter mit liv. Vores hund måtte aflives pga. hun sparkede den og udsatte den for vold.
Derudover indrettede mine forældre vores fælles hjem som psykiatrisk afdeling for hende, istedet for at lade hende indlægge på den lukkede.
Derfor måtte jeg flytte væk, fra hjemmet for at få det bedre.
Det har kostet mig min uddannelse, min arbejdsevne og min plads på arbejdsmarkedet, igennem 8 år. Jeg lider af PTSD, og udviklede et mindre hjertesvigt pga. alt den stress!

Lad det ikke koste jeres søn, det samme.
Få hende væk fra hjemmet, og først og fremmest få hende væk fra jer selv.
Hvad man som forældre kan tåle er ikke det samme som hvad man som søskende kan tåle.
Grænserne er simpelthen forskellige.

Sørg for at få jeres søn i behandling for angst, og datteren 9999 mil fra livet.

Det er nok noget af det sværeste, men det eneste rigtige der er at gøre!

Bedste ønsker

Netas

Tilbage til toppen Go down
 
datter med borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Kender jeg een med Borderline?
» Borderline?
» Borderline... -_-
» borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: