Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Borderline... -_-

Go down 
ForfatterBesked
Thenick
Gæst




Borderline... -_- Empty
IndlægEmne: Borderline... -_-   Borderline... -_- EmptyTirs Okt 14, 2014 9:59 am

Hey, jeg vil gerne lige fortælle lidt om hvordan jeg har det med sygdommen borderline. Min mor lider af sygdommen, jeg er 15 år gammel og bor hos en plejefamilie. Det startede med at vi kom (mig og min lillesøster) i aflastning hos min nuværende plejefamilie, senere flyttede vi hen til plejeforældrene (har kendt dem siden jeg var 1 år). Siden har der så været en masse bøvl med at min mor og far ville have mig hjem til dem og bo, men det har jeg aldrig villet. Jeg har været i en retsag med børne- ungeudvalget og til en ankesag, pga. det lider jeg stadig lidt af stress som total ødelægger/ødelagde min dag. Jeg har yderligere været til tusinde vis af møder med kommunen ang. mine forældres ønsker og løgne. Tak fordi i tog jer tid til at læse lidt om hvordan jeg har/havde det. Ps. Jeg har boet fast hos mine plejeforældre siden jeg var 8 år.

Mvh. Nicklas
Tilbage til toppen Go down
Netas




Antal indlæg : 17
Join date : 18/07/14
Geografisk sted : For langt væk fra mine venner

Borderline... -_- Empty
IndlægEmne: Sv: Borderline... -_-   Borderline... -_- EmptyLør Jan 31, 2015 12:19 pm

Kære Niklas, det er godt du ikke er hjemme.
Sørg for at lære nogle voksne at kende, som kan være der for dig, for der er en masse ting som dine forældre slet ikke vil være i stand til.
Jeg kender det fra min lille søster som er psykopat, og min mor der er skitzofræn.
Min far er psykopat.
Jeg skulle have behandling for epilepsi, så pga. den stærke medicin, på-virkede deres vanvittige adfærd mig ikke så meget, som det har kunnet.
Men både mine onkler, tanter, og andre, har betydet meget mere for mig, end mine forældre.
Men godt du har en plejefamilie. Det ville jeg på mange måder også ønske jeg var kommet i.

Pas godt på dig selv. Ønsker du en snak, skriv endelig på min mail.
woompack@hotmail.com

Bedste ønsker
Netas
Tilbage til toppen Go down
 
Borderline... -_-
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?
» Kender jeg een med Borderline?
» borderline?
» datter med borderline

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: