Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kender jeg een med Borderline?

Go down 
ForfatterBesked
Tinker
Gæst




Kender jeg een med Borderline? Empty
IndlægEmne: Kender jeg een med Borderline?   Kender jeg een med Borderline? EmptyLør Feb 23, 2013 7:52 am

Mange korte og intense forhold. Kan skifte hurtigt mellem at elske og hade. Personer hun har hadet i lang tid, er pludseligt i inderkredsen omkring hende og andre er kommet i den anden kategori. (had) Danner sig historier i hovedet og agerer ud fra dem og hører slet ikke hvad man siger til hende. Hævgerrig og har ingen fornemmelse eller respekt for følelser hos dem der pludseligt er i hendes "hade" verden. Hun er en spændende og livlig pige, som man meget let kommer til at holde af, men al den bekræftigelse og kontrol omkring kærlighed til hende er voldsom!
Jeg skal ikke stille diagnoser på nogen, men kunne godt bruge jeres mening, om jeg muligvis kender een med Borderline... Og hvad er vigtigt for een som mig...

Tinker
Tilbage til toppen Go down
Søs
Gæst




Kender jeg een med Borderline? Empty
IndlægEmne: Kender jeg een med borderline?   Kender jeg een med Borderline? EmptySøn Apr 28, 2013 1:34 pm

Hej Tinker...

SÆT GRÆNSER, SÆT GRÆNSER. Hendes verden er enden sort eller hvid. Du er enden "ude i kulden" eller "inde i varmen", alt efter hendes behov.
Når du er "ude i kulden" hvordan har du det? står du med åben mund og ligner et ? Når du så er "inde i varmen" igen, får du en undskyldning eller fortsætter hun som om ingenting var sket? kan anbefale bogen Farlige relationer - om borderline skrevet af Gunilla Nilson og Thomas Silfving.

Søs

Tilbage til toppen Go down
Lasse
Gæst




Kender jeg een med Borderline? Empty
IndlægEmne: Hej Tinker   Kender jeg een med Borderline? EmptyMan Aug 12, 2013 4:45 pm

Det du skriver minder fuldstændig om det som jeg også oplever hos min ekskone.
Hun har altid haft kortvarige forhold, selvom hun har været i ægteskab med mig i 13 år. Hun har dog ved flere lejligheder været utro og har altid kastet sig stormende ind i nye forhold. Dem hun efterlader bliver udsat for ekstremt had og en kynisme der sjældent er set. Hun har fuldstændig mangle på indsigt og empati hos modparten og. Hendes situations fornemmelse er totalt ude af trit, og hun kan virke som meget umoden i samspillet med andre mennesker.
Her ud over danner hun meget ofte historie i sit hoved, og retfærdiggøre sine handlinger på en fuldstændig ulogisk måde.
Hun er ikke i stand til at uddele omsorg for andre, før hendes egne behov er dækket. Jeg ved ikke om alt det her giver mening for dig, men jeg kan sige at jeg tror vores historier minder lidt om hinnandens.
- Jeg er lige som dig interesseret i at vide om min ekskone også måske lider af Borderline?
Er det nogen der vil give et bud?

Lasse
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kender jeg een med Borderline? Empty
IndlægEmne: Sv: Kender jeg een med Borderline?   Kender jeg een med Borderline? Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Kender jeg een med Borderline?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?
» Borderline?
» Borderline... -_-
» borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: