Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Skæld mig ud men Ignorere mig ikke

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Grævlingen




Antal indlæg : 1
Join date : 25/09/14

Skæld mig ud men Ignorere mig ikke Empty
IndlægEmne: Skæld mig ud men Ignorere mig ikke   Skæld mig ud men Ignorere mig ikke EmptyTors Sep 25, 2014 4:01 am

Ville høre om andre har det lige som jeg !

Har boet sammen med kæresten i 3 måneder, været kærester i 1 år
hun har dianoserne Borderline + ADHD+ Angst, her de sidste 14 dage har hun ignoreret mig fuldstændig.. hun svarer ikke på mine smser og når vi er sammen er det kun ja og nej der bliver sagt, hun bryder sig ikke om at blive rørt eller holdt om, hvilket hun bare for 3 uger siden gerne ville.
hun ønsker ikke at jeg deltager i noget af det hun foretager sig ! lufte hunde eller handle og andre små dagligdags ting

Jeg har prøvet at tale med hende, men hun vil ikke tale om sin sygdom.
alle andre taler hun dog med men jeg er luft for hende, med mindre jeg konfrontere hende.. og så bliver hun gal og siger at jeg bare kan læse om det på nettet.

Hun siger vi aldrig skulle været flyttet sammen men hun har dog ikke bedt mig om at flytte bare give hende noget luft, jeg fortæller hende hver dag at jeg elsker hende.

Ved at sådanne perioder kommer og går og er meget individuelle
nogen der prøver tilsvarende ? og nogen råd ? og hvad er jeres erfaring tidsmæssigt med de dårlige perioder.

Hvad pokker skal jeg gøre ?


Skæld mig ud men ignorere mig ikke.
Tilbage til toppen Go down
Netas




Antal indlæg : 17
Join date : 18/07/14
Geografisk sted : For langt væk fra mine venner

Skæld mig ud men Ignorere mig ikke Empty
IndlægEmne: Sv: Skæld mig ud men Ignorere mig ikke   Skæld mig ud men Ignorere mig ikke EmptyTors Sep 25, 2014 10:10 am

Kære Grevling.
Det lyder meget hårdt for dig.
Du skal slet ikke lade dig bruge som skralde spand. enten A spark hende ud, eller B tag en smut ud for dig selv. en uges tid. Hvis først du er hendes permanente skraldespand, så er du det resten af dit liv.
Er det det, du vil ?
Sæt en mærkbar grænse. Du skal lære din egne grænser meget bedre at kende.
Lad dig ikke udnytte af hende.
Hvis du vil blive i forholdet må du sørge for at trække nogle meget klarere grænser.
Går hun i terapi / tager medicin for det ?
At sige du elsker hende hver dag, er nok lige i overkanten.
Nærhed og intimitet kan være svært for borderlinere, fordi deres natur gør det svært for dem at slippe kontrollen, og være modtagende.
Fat mod, der er en mulighed. MEN
Tag en god tur for dig selv, gør noget for dig selv.
Hvis ikke hun kommer i terapi så har di ikke en chance.

må jeg spørge hvor gammel du / i er ?

Bedste hilnser
Netas
Ps. har du spørgsmål eller vil i kontakt med mig kan jeg fanges på e-mail woompack@hotmail.com
Tilbage til toppen Go down
 
Skæld mig ud men Ignorere mig ikke
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Nyforelsket.... eller er det ikke gensidigt?
» Vil fortælle det til alle... hjælp inden jeg ødelægger det for mig selv igen :(
» En evig kamp ??
» Hun vil ikke have hjælp
» Kan ikke finde rundt ?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: