Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Min kone har muligvis borderline

Go down 
ForfatterBesked
Anders J




Antal indlæg : 1
Join date : 11/04/13

Min kone har muligvis borderline Empty
IndlægEmne: Min kone har muligvis borderline   Min kone har muligvis borderline EmptyFre Apr 12, 2013 12:13 am

Fandt dette forum, da jeg er lidt i syv sind.
Lidt info. Jeg er 28, hun er 24.

For en lille måned siden, kunne jeg mærke min kone (gennem 4 år, kærester 9 år), at hun var noget fraværende, så spurgte lidt ind til hende. Hun sagde så at hun syntes vi var blevet mere venner end mand/kone, og at hun var ulykkelig. Så hun flyttede ind hos sine forældre.

Jeg var selvfølgelig noget ude af den de efterfølgende dage. Men fik så fat i hendes 2 bedste veninder og forældre. Og vi har så snakket sammen dagligt, siden. Og kan se at der er lidt en sammenhæng mellem borderline, og hendes tidligere lign. impulsive handlinger. (er sket 4-5 gange før)

Hun skiftede pludselig fra at være glad og godt humør, til at være meget indadvendt, glemme vi andre,ikke sige noget om hvad hun følte, med mindre det var om de to tætte veninder ville med til at drikke. Hvilket hun stort set aldrig gør når hun er "normal.

Hun hænger meget ud med en pige, som er 3-4 år yngre end hende, på sit arbejde. Og hende har hun kendt en 3 måneder. Og har så fået at vide at de er sammen stort set hele tiden, og at hun har meget dårlig indflydelse på min kone.

Har så læst nettet igennem, og der er så mange ting der passer på at hun har borderline. Vi skal selvfølgelig ikke diagnostisere hende. Det må professionelle om.

Men ved ikke rigtig hvad man kan gøre i sådan en situation?

Hun meldte ud ca. 4 dage efter at hun var flyttet, at hun ville separeres fordi hun ikke var lykkelig og skulle finde sig selv.

Har prøvet at tage det i stiv arm, modsat de andre gange hvor hun har været "utilregnlig". Der har jeg ikke kunne se hvad problemet var, så har virket panisk.

Så vidt jeg kan komme frem til, sammen med hendes forældre, er at hun har lidt af omsorgssvigt fra hun har været en 3-4 år til 10 års alderen, da hendes 3 år yngre bror, har haft en del sygdomme, med lange sygdomsbesøg i den periode. Så hun har været meget hos sin farmor. Kunne forestille mig det bunder i det.

Håber på lidt gode råd. For vi er ved at have brugt vores tålmodighed overfor hende, alle sammen. Vi har prøvet at være der for hende, og præge hende lidt allesammen, uden resultat.

Anders
Tilbage til toppen Go down
 
Min kone har muligvis borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» er jeg borderline?
» Har jeg borderline?
» Borderline?
» Borderline... -_-
» borderline?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: