Borderlinenetvaerkets Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Borderlinenetvaerkets Forum

Dette forum er tilknyttet borderlinenetvaerket.dk. Her kan du skrive både som pårørende, professionel eller hvis du selv lider af borderline.
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Barn af mor med diagnosen borderline

Go down 
ForfatterBesked
LauraCH
Gæst




Barn af mor med diagnosen borderline Empty
IndlægEmne: Barn af mor med diagnosen borderline   Barn af mor med diagnosen borderline EmptyMan Sep 16, 2013 2:51 am

Hej derude,

For at starte fra begyndelsen, som tre årig blev jeg tvangsfjernet fra min mor og anbragt hos min morfar da der var tale om voldsomt omsogssvigt fra min mors side:( . Jeg har fået en fantastisk og tryg opvækst hos min morfar. Hun fik dengang diagnosen grænsepsykostisk som nu svarer til borderline. Jeg har siden besøgt hende en gang om ugen under opsyn i starten. Da jeg senere hen er blevet myndig og voksen styrer jeg selv hvor jævnligt jeg vil besøge hende. Og har nu fået et rimeligt forhold til hende. Selvom hun er på meget stærk medicin kan alle og en hver stadigvæk se, at hun er psykisk syg. Hun tager alt til ekstremer, er identitetsmæssigt meget usikker, socialthandicappet, har svært ved at knytte sig til andre og får ukontrollerede vredesudbrud.

For at komme til sagen er jeg meget interesseret i at høre fra andre pårørende til borderline. Er der nogen som selv har en forældre, søskende eller lign. med diagnosen borderline? Eller bare inputs.

På forhånd tak! Smile
Tilbage til toppen Go down
 
Barn af mor med diagnosen borderline
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Forsvinder borderline med alderen - mener DU?? .....
» er jeg borderline?
» Kender jeg een med Borderline?
» Borderline?
» Borderline... -_-

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Borderlinenetvaerkets Forum :: Åbent Forum - Pårørende-
Gå til: